درخواست طراحی سایت

درخواست طراحی سایت

slide100

با تشکر از شما که شرکت مهرگان سیستم سیلک را برای طراحی سایت خودتان انتخاب کردید. برای طراحی سایت شما ابتدا نیاز داریم تا بیشتر در مورد شما، کارتان و چیزهایی که دوست  دارید در سایتتان داشته باشید بدانیم.

پیشینه ، تجربه ما ، موفقیت ما و اعتماد به کار ما را می توانید از دریافت سفارش طراحی سایت بیش از ۴۰ سایت دریابید. می توانید از بخش نمونه کارها، کارهایی را که انجام داده ایم ببینید.

۱- دامنه:

شما برای سایت نیاز به یک اسم دارید. دامنه باید معرف کار شما و موقعیت شما باشد. می توانید از دامنه های ir یا com و … استفاده کنید. ولی اگر نمی خواهید هزینه زیادی کنید ، دامنه .ir بهترین و باصرفه ترین گزینه است. (قیمت دامنه )

۲- هاست:

شما باید اطلاعاتتان را در فضایی قرار بدهید تا از تمام دنیا بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. اگر بخواهید اطلاعاتی را برای دانلود در سایت قرار بدهید که حجم زیادی دارند، پس شما هاست با فضای بیشتر می خواهید. ولی اگر اطلاعات شما اندکی بیشتر نیستند، پیشنهاد ما، فضای ۲۰۰ تا ۵۰۰ مگابایت است. البته یادتان باشد که هر زمان که خواستید می توانید این فضا را بیشتر کنید. (قیمت هاست)

۳- طراحی قالب اختصاصی: 

ظاهر سایت شما بسیار مهم است، چون همانطور که ظاهر یک انسان معرف باطنش می باشد، ظاهر سایت شما می تواند عامل موفقیت بیشتر شما باشد. بسیاری هستند که برای سایتشان هزینه نمی کنند و حتی با خدماتی که ارائه می دهند باز هم موفقیتی کسب نمی کنند. بسیاری از قالب های آماده خارجی استفاده می کنند که متاسفانه با ذائقه و طبع ایرانی ها سازگار نیست. پیشنهاد می کنیم حتی اگر کمتر هزینه می کنید حتما قالب اختصاصی خودتان را داشته باشید.  (قیمت طراحی قالب)

۴- سیستم مدیریت محتوا:

سایت شما نیاز به یک CMS دارد، وظیفه سی ام اس، مدیریت محتوای سایت است . با این نرم افزار تحت وب شما می توانید به سادگی یک سایت بزرگ را مدیریت کنید، قسمت های مختلف را به دست ماژول ها بسپارید و آن ها به راحتی شما را از کارها و اتفاق ها با خبر خواهند کرد.  سیستمی که ما از آن برای مدیریت سایت ها استفاده می کنیم، سیستم وردپرس WordPress هست. یکی از بهترین و به روز ترین CMS های مطرح دنیا که همه می توانند به راحتی آن را یادگرفته و وبسایتشان را مدیریت کنند.

 ۵- پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته:

در هر زمان و مکانی اگر سوالی داشتید، مشکلی برای شما پیش آمده و یا راهنمایی می خواهید، می توانید با بخش پشتیبانی تماس گرفته و به نتیجه دلخواه خود برسید. در طراحی سایت قرارداد ما یکساله خواهد بود و در صورتی که بعد از یکسال شما از پشتیبانی ما راضی بودید این قرارداد تمدید خواهد شد.

برای راهنمایی بیشتر و یا ثبت سفارش طراحی سایت از صفحه تماس با ما تماس بگیرید.

با تشکر – شرکت مهرگان سیستم سیلک- مهر ۱۳۹۲

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه برنامه نویسی مهرگان سیستم می باشد.