طراحی قالب اختصاصی

طراحی قالب اختصاصی

website-design, طراحی قالب اختصاصی

مقدمه:

در صورتی که از قالب سایتتان خسته شده اید، یا اینکه قالب سایتتان پاسخگوی نیاز شما نیست و گرافیک مورد پسند شما را ندارد. یا اینکه میخواهید سایتی راه اندازی کنید و فقط قالب اختصاصی می خواهید، گروه طراحی  مهرگان سیستم برای شما قالب اختصاصی با آنچه شما می پسندید طراحی می کند.

 

برای شروع اینها را بخوانید:
۱- برای ما مهم است که بدانیم شما چه امکاناتی برای سایتتان میخواهید. سایت شلوغ میخواهید یا سایت خلوت. فروشگاه با قابلیت سفارش، سبدخرید، درگاه پرداخت و… . پرتال خبری میخواهید یا سایت نمایشگاهی یا وبلاگی. کلا اطلاعاتی اولیه شما باید بصورتی باشد که بیشترین ذهنیت را برای ما فراهم کند. بهتر است برای اینکه بتوانیم ذهنیت بیشتری از سلیقه شما پیدا کنیم، نگاهی به نمونه کارهای ما بیندازید یا کاری را که بیشتر میپسندید به اطلاع ما برسانید.

۲- هزینه کلی سایت، شامل هزینه طراحی قالب نیز می شود. ممکن است بخواهید سایت شما از گرافیک بالایی استفاده کند یا گرافیک متوسط باشد. توجه داشته باشید که هر چه گرافیک بالاتر باشد هزینه سایت بالاتر خواهد رفت.

 

چگونه سفارش بدهم؟

برای شروع میتوانید با ما تماس بگیرید و در مورد سفارشتان توضیحات کامل را به ما بدهید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را به شما خواهند داد

 

بعد از سفارش چه می شود؟

۱- بعضی از سایت ها اقدام به فروش قالب های آماده، یا قالب های یکسان برای مشتریان استفاده می کنند. گروه طراحی مهرگان سیستم، قالب ها را متناسب با کار و سلیقه مشتریان محترم بصورت اختصاصی طراحی می کند. سایت بصورت اختصاصی برای شما طراحی می شود و به شما اطمینان می دهیم که کاری با بهتری کیفیت در اختیار شما قرار می دهیم.

۲- زمان طراحی قالب(PSD) شما بین ۵ تا ۷ روز می باشد که قالب طراحی شده برای شما ارسال می شود تا به تایید شما برسد. در صورتی که تغییرات شما زمانگیر باشد، به زمان نهایی طراحی قالب اضافه خواهد شد.

 

برای مشاهده نمونه کار ها به بخش نمونه کار ها مراجعه کنید

برای سفارش طراحی سایت میتوانید با ما تماس بگیرید

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه برنامه نویسی مهرگان سیستم می باشد.