وصله‌های جدید مایکروسافت برای پورت‌های USB

وصله‌های جدید مایکروسافت برای پورت‌های USB

وصله‌های جدید مایکروسافت برای پورت‌های USB

آسیب‌ پذیری خطرناکی در پورت‌ های USB که به هکرها امکان سوءاستفاده می داد با عرضه تازه‌ ترین وصله های مایکروسافت برطرف شده است.

به گزارش سرویس امنیت و شبکه پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از فارس نیوز، این آسیب پذیری به هکرها امکان می دهد با سوءاستفاده از حافظه های فلش به رایانه های کاربران نفوذ کنند، حتی اگر کاربران لاگ آف کرده یا رایانه شان را قفل نموده باشند. برای این کار تنها کافی است کدهای حمله توسط هکرها در حافظه فلش گنجانده شوند و سپس سرقت هر نوع اطلاعاتی که مد نظر هکرها باشد، ممکن است.

بولتن امنیتی MS13-027 مایکروسافت مشکل یاد شده را برطرف می نماید. این بولتن امنیتی جلوی نفوذ هکرها به رایانه های کاربران از طریق پورت یو اس بی را گرفته و از اجرای کدهای مشکوک و مخرب جلوگیری می کند. همچنین دیگر احتیاجی به مداخله کاربران وجود ندارد و آنها با خیال راحت می توانند از حافظه های فلش خود استفاده کنند.

مایکروسافت روز گذشته شش وصله امنیتی دیگر نیز عرضه کرده که چهار مورد از آنها درجه بندی بسیار مهم و بقیه درجه بندی مهم دریافت کرده اند. مجموع هفت وصله عرضه شده بیست آسیب پذیری را در Internet Explorer و همین طور در Silverlight، Office، Windowsو دیگر نرم افزارهای این شرکت برطرف می کنند.

منبع: فناوری اطلاعات ایران

تگ ها:
, , ,
کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه برنامه نویسی مهرگان سیستم می باشد.